2013. május 9., csütörtök

Indulás előtt

A mai napra elméletileg már nem volt túl sok teendő; dobozolás befejezése, bankszámla ügyintézés, búcsúzkodások.



A dobozolás maga felért egy komolyabb edzéssel, merthogy ki kellett jönni a megfelelő súlyra. 24 kilót rá a mérlegre, majd le, aztán 22,5-öt fel, majd le, aztán 23,6-ot fel majd le és így tovább. A végére csak sikerült megpakolni őket, csak Zita nem értette elsőre, miért is izzadok.
Ezzel így eltöltöttük a délelőttöt és a kora délutánt, reméltem, hogy már a nehezén túl vagyok - hát nem. Most jelzem mindenkinek, aki valamikor is időre akar bankszámlát megszüntetni: minimum egy hónappal előtte kezdje meg a procedúrát! Én prémium ügyfél voltam, ami azt jelentette a bank szemszögéből, hogy mindent sokkal bonyolultabban intéznek, és mindent bújtatott költségekkel tüzdelik tele. Pl. ami ingyen van, annak is van havi kezelési költsége, csak épp nem értesítenek róla. Na mindegy, túl vagyok ezen is.
Hazafelé jövet elgondolkodtam azon, hogy mi mindent csináltunk az elmúlt hetekben, összeállt bennem egy kb lista:
- lakás eladás
- kocsi eladás
- dobozolás
- bankszámlák lezárása
- telefonok átkonvertálása kártyássá
- orvosi ellenőrzések
- magyar bürokrácia (OEP, NAV, egyéb marhaságok)

Szóval jó elvoltunk és kifáradtunk - főként lelkileg, remélhetőleg a repülőn fogunk tudni aludni.
Hazajöttünk, készülődünk a holnapra - félek a fogorvostól :(