2013. április 19., péntek

Ami a tegnapi bejegyzésből kimaradt + a mai nap

Mivel nem dolgozom, több időm van a teendőkön agyalni, s az is eszembe jut, mit hagytam ki a tegnapi bejegyzésből :)



Szóval, ami kimaradt:
Zsolt kemény 8-9 nap alatt átvedlett számlás mobilelőfizetésből kártyássá a szép piros szolgáltatónál, eddig nem élt a száma. Elvileg ez 48 órába telt volna, de két viszonteladó is rosszul ütött be valamit, mire ezt a fehérvári központ 2 perc alatt kijavította. Aranyos, de ezen napokra még a számlás szolgáltatást számlázták, de végül kapott érte feltöltést fájdalomdíjként.

Nekem 1 perces átállásom volt a kékeknél. Mire megkérdeztem, mikortól fog élni a számom, jött az SMS, hogy már kártyás vagyok. Azért nálam is voltak bonyodalmak: aktiváltak olyan szolgáltatást, amiről nem is szóltak, s fizetősre tették az ingyenes 3 hónapos netemet. Szóval nekem is kb egy hét volt a tisztázás, de legalább működött a számom.

Egyik nap vettem ki a leveleket a postaládából. Megszokott módon ellenőriztem: szokásos szemét a kukába, ELMŰ, ÉDÁSZ, Commonwealth Bank, mentőszolgálat... Majd feltűnt, hogy valami nem stimmel... Az ausztrál bank megküldte az első havi kimutatásunkat, papíron, postán!!! Örülök, meg jól néz ki, de mivel nálunk szinte büntetik a papír alapú számlát, nem hittem volna, hogy ők meg átküldik a világ túloldalára :)))

Ami még ma történt:
1) Közjegyző a bank miatt. Szerencsére a közjegyző mondta, hogy mutassam meg a banknak, mert ha kell, még javít rajta. Gyorsan bankba be, ahol közölték, hogy náluk is adhatok anyunak meghatalmazást, bár nem mindenre jó. Nem baj, megkapta. A közjegyzői meghatalmazásba viszont nem elég, hogy teljes körben eljárhat a nevemben, ha számlazárást akar majd csinálni. Szóval közjegyzőhöz vissza, plusz mondat bele. Remélem, a banki jogászok holnap nem új ötlettel ébrednek...
2) Ügyvéd a befektetés miatt. Itt fél óra késéssel, de megjött az ügyvéd, s újabb fél óra alatt lett anyunak egy mindenre kiterjedő ügyvédi meghatalmazása is. 
Eközben a hőmérők már 27 fokot mutatnak, így a pofim hiába apadt picit délelőtt, kezd újra dagadni...

Még pár képet is fel akartam tenni tegnap, de most jönnek:

Céges búcsúvacsi és az ajándékom:







Utolsó nap az irodában: