2015. április 4., szombat

Melbourne - Adelaide autóval

Ez a bejegyzés nagyon sokáig váratott magára. Valamiért nagyon nehéz volt rávenni magam a fényképek összeszedésére, szöveg írására, néha akár csak arra is, hogy a gép elé leüljek. De nagyon  köszönjük a sok biztatást és megkeresést, amiben érdeklődtetek, hogy mi történt, s rendben vagyunk-e.

Szóval most következzen a fényképes beszámoló a karácsonyi szüneti hosszú útról :)

Mivel nálunk rövid leállás volt karácsonykor, Zsolt pedig nem kap fizetést, ha nem dolgozik, így le kellett tennünk arról a tervről, hogy hazamenjünk. Ennek ellenére nem akartunk a négy fal közt ülni, elhatároztuk, hogy pont ideje végigautózni a Great Ocean Road-ot nem egy nap alatt, s ha már elmegyünk odáig, akkor már Adelaide-t is megnézhetnénk.

Kb egy hetünk volt minderre, de megérte.
Azok a helyek, amiket már láttunk, továbbra is gyönyörűek, amit pedig most fedeztünk fel, szinte rabul ejtőek.

Élveztük a kettesben töltött időt, s köszönjük Andinak és Balázsnak, valamint Eszternek és Andrásnak az adelaide-i tanácsokat, strandolást, barbeque-t.

Sok szép élménnyel gazdagodtunk, s pár tanulsággal is: pl. Zsolt soha nem fogja szeretni a backpacker szállást, én pedig nem akarok szörfözni, egyszer éppen elég volt, hogy elsodort a hullám, s majdnem megfulladtam :)

Most pedig a képek kisvideókká összevágva több részletben:

1. nap  - Skype-on keresztüli karácsonyi ajándékbontás után korai indulás :)

2. nap - Great Ocean Road egész nap

Fókák - elnézést a minőségért, de a szélben és távolról nem megy annyira jól a videózás :(

3. nap - Great Ocean Road vége, irány South Australia

4. nap - Adelaide

5. nap - Adelaide és Wildlife Park

6. nap-7.nap - Port Elliot és irány haza (na ezt az egész napos hazautat szerettük legkevésbé)

Kb 1800 km, sok kanyargós út, néha még alig kiépített helyeken is. Az útvonal kb az alábbi volt (a térkép egy idő után nem engedett több megállót hozzáadni).

Elmondhatjuk, hogy a "pihenés" után hullaként csöppentünk a szilveszteri buliba és másnap még mindig kómásan mentünk ki Zoli elé a reptérre. Nem igazán pihentünk az év utolsó napjaiban, de megérte a szép élmények miatt.