2013. március 7., csütörtök

Egészségi állapot

Ugyan nem kötelező, de azért nem árt, ha az ember egyszer-egyszer elmegy egy orvosi kivizsgálásra - főleg, ha hosszabb ideig külföldre akar menni, és ott esetleg el kell magyaráznia egy orvosnak, mi is a helyzet.
Ezen indíttatásból vettem rá magamat és Zitát is, hogy menjünk el egy eléggé alapos kivizsgálásra, amiről angol nyelvű eredményeket kaphatunk.
Még kb. február közepén kezdtem el járni különböző vizsgálatokra emiatt és ma jutottam el odáig, hogy kiértékelés. Alapvetően semmi meglepőt vagy újat nem mondtak, inkább csak megerősítettek abban, amit már amúgy is sejtettem (hogy fogynom kéne vagy 10 kilót), de ami igazán számított, hogy ezen vizsgálatok hatására erőt tudtam venni magamon annyira, hogy újra edzeni kezdjek.
Zita tegnap kezdte el ugyanezt a kivizsgálás sorozatot, remélhetőleg nála sem lesz semmi meglepő.

Igazából arra jöttem rá menet közben, hogy ezek a vizsgálatok és az eredmények akkor is hasznosnak bizonyulhatnak, ha mondjuk akarunk valami biztosítást kötni majd Ausztráliában amihez kelleni fognak orvosi papírok.
Végeredmény tekintetében egyébként csak egy rakás papír ismét, amit kivihetünk de attól még szerintem megérte.