2013. február 16., szombat

Csak úgy...


Mivel egy hete nem írtunk már semmit, most már itt az ideje :)


Először is köszöntök minden olvasót! Nagyon örülök, hogy vagytok, mert ez azt is jelenti, hogy most már tényleg biztos, hogy megyünk és már be is jelentettük mindenkinek :)
Korábban nem írtam blogot, s most kisgyerek módjára örvendezek, hogy van követőnk meg megjegyzést kaptunk, sőt ma túlléptük az 1000 megnyitást is!!! :)

Az elmúlt héten igazából nem sokat haladtunk, de azért folyamatosan kis lépéseket teszünk: 
 - Zsolt nagymamájának is bejelentettük, hogy megvan a repülőjegy és mikor megyünk
 - Zsoltnál folyamatban a menedzser szűrés angol dokumentációval, hogy legyen majd mit egy kinti doki kezébe nyomni és ne az orvosi szótárt kelljen magunkkal vinni
 - én utánajártam a befektetésemnek, mit lenne érdemes csinálni, lehet-e külföldről fizetni tovább, hogyan működne tovább, stb
 - aminek nagyon örülök és köszönöm főnökeimnek:  kaptam referenciát a munkahelyemről (az előzőről  már akkor megjött, amikor majdnem nekiálltunk az én skill assessment-emnek), sőt még próbálnak segíteni, hogy esetleg kint legyen munkám, mire odaérünk. Ha nem is sikerül, akkor is nagy dolog, hogy nem küldtek el és még segítséget is ajánlanak!
 - ami még mutatja, hogy telik az idő: Zsolt idősebb bátyja ma indult el Sydney-be, mivel márciusban kezdi a sulit...

Nézegettem állásportálokon törzskönyvezői állásokat, vannak szép számmal, így van remény nekem is. Próbálok majd előre tanulni szabályozások alapján, s már találtam egy oldalt is, ahol törzskönyvező kurzusokat hirdetnek (mondjuk kellően borsos áron), remélem, hogy ha el kell végeznek, akkor lesz rá pénz vagy akár egy cég megelőlegezni a bizalmat, s elküld rá... 

Hirtelen ennyi talán...